روزنوشت

می نویسم؛ تا به یاد آورم روزی، بودم

روزنوشت

می نویسم؛ تا به یاد آورم روزی، بودم

روزنوشت

من آرزویی ندارم، من از چیزی نمی‌ترسم، من آزادم...

«کازانتزاکیس»

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

خواب

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۰۲ ب.ظ

یک روز؛ خوابی دیدم

از خواب پریدم

تا چند روز نخوابیدم....

چندماه بعد اما، خواب دیگر مشکلی نبود، کابوس و رویا هم

دیگر من، من نبودم؛ مدفون شدم زیر آوار باورهایم...

دیگر هیچ خوابی بیشتر از یک خواب نخواهد بود....

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۲/۰۲
  • ۶۶۴ نمایش
  • Nevercom

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی