روزنوشت

می نویسم؛ تا به یاد آورم روزی، بودم

روزنوشت

می نویسم؛ تا به یاد آورم روزی، بودم

روزنوشت

من آرزویی ندارم، من از چیزی نمی‌ترسم، من آزادم...

«کازانتزاکیس»

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

نصب کریو کلاینت روی اوبونتو 13.04 و بالاتر - ۶۴ بیتی

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۴ ب.ظ
توجه: کریو نسخه ی ۶۴ بیتی رو عرضه کرده، بنابراین مطالب موجود در این پست کاربردی نداره

 

تو پست های قبل اشاره کردم که قصد دارم از اوبونتو 12.04 ۳۲ بیتی به نسخه ی 13.04 ۶۴ بیتی کوچ کنم.

بعد از نصب اوبنتو نیاز داشتم که از نرم افزار کریو کلاینت برای اتصال مستقیم به اینترنت استفاده کنم، اما متاسفانه این نرم افزار نسخه ی ۶۴ بیتی نداره.

با خودم گفتم احتمالاً اگه کتابخانه های ۳۲ بیتی رو نصب کنم مشکلی وجود نداره، کتابخانه رو از قبل نصب کرده بودم (برای اجرای Android ADT نسخه ی ۶۴ بیت هم نیاز به کتابخانه های ۳۲ بیتی هست):

sudo apt-get install ia32-libs

قبل از اون هم پیش نیاز های کریو کلاینت رو نصب کردم:

sudo apt-get install debconf openssl

بعد از اینکه کریو رو نصب کردم (مدتی گذشت و به بقیه ی کارهام میرسیدم) که متوجه شدم مشکلی بوجود اومده.

تعدادی از پکیج های موجود در سیستمم پاک شده بود که Software Center و Ubuntu One Client هم بینشون بود.

بعد از نصب دوباره ی Software Center (هنوز متوجه نشده بودم که چه پکیج هایی حذف شدن و فکر می کردم به همون SC و UO محدود میشه) دیدم نرم افزار کریو از کار افتاد.

بعد از کمی تحقیق متوجه شدم بدلیل تداخلی که بین برنامه ها برای پکیج openssl نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی بوجود میاد، نزدیک به ۴۰ پکیج حذف میشن.

 

روش برطرف کردن این مشکل این هست که پکیج مربوط به نرم افزار کریو کلاینت رو با تغییر پیش نیازها، دوباره برای سیستم ۶۴ بیتی کامپایل کنیم.

 

مراحل انجام کار:

  • نسخه ی ۳۲ بیتی کریو کلاینت رو دانلود کنید
  • پکیج های زیر رو دانلود و نصب کنید:
sudo apt-get update
sudo apt-get install devscripts make patch build-essential libc6:i386 libgcc1:i386 libstdc++6:i386 libssl1.0.0:i386 libuuid1 debconf vim
  • فایل videbcontrol.sh رو از اینجا دانلود کنید، این اسکریپت وظیفه ی تهیه ی نسخه ی سازگار با نسخه ی ۶۴ بیت رو به عهده داره، میتونید از دستور زیر برای دانلود این فایل هم استفاده کنید
wget http://gist.github.com/chetan/1410666/raw/c2bb08d1a7fef0992242e8defbb7a58328d36367/videbcontrol.sh
  • به فایلی که دانلود کردید دسترسی اجرایی بدید:
chmod +x videbcontrol.sh
  • آدرس فایل deb. مربوط به کریو کنترل رو بدید به اسکریپتی که دانلود کردید:
./videbcontrol.sh kerio-control-vpnclient-8.1.1-1019-p1-linux.deb
  • با اجرای این اسکریپت، در ویرایشگر vim می تونید وابستگی های (Dependencies) این بسته رو تغییر بدید تا با سیستم ۶۴ بیتی سازگار بشه، در این قسمت باید قسمت هایی رو تغییر بدید:
    • خطی که عبارت Architecture: i386 رو داره رو به Architecture: amd64 تغییر بدید، داریم اعلام میکنیم که معماری این پکیج ۶۴ بیتی هسن
    • باید اشاره کنیم برای بعضی از پکیج ها از نسخه ی ۳۲ بیتی استفاده کنه مثل :libc6:i386libgcc1:i386libstdc++6:i386libuuid1:i386

در نهایت با اعمال تغییرات، چیزی شبیه به متن زیر خواهید داشت:

Package: kerio-control-vpnclient
Source: kerio-control
Version: 8.1.1.1019.patch1-1
Architecture: amd64
Maintainer: Kerio Technologies <info@kerio.com>
Installed-Size: 6988
Depends: libc6:i386 (>= 2.8), libgcc1:i386 (>= 1:4.1.1), libstdc++6:i386 (>= 4.2.1), libuuid1:i386 (>= 2.16), debconf (>= 0.5), openssl, procps
Conflicts: kerio-kvc
Replaces: kerio-kvc
Section: non-free/admin
Priority: optional
Description: Kerio VPN client
 Internet access management for corporate networks.
 This package contains the Kerio VPN client.
  • برای خروج از vim و ذخیره ی تغییرات از ترکیب کلید  Esq:wq<ENTER>  استفاده کنید (بعد از فشرن کلید Esc کلیدهای :wq را بزنید و بعد از اون Enter)
  • یک فایل deb جدید با نام kerio-control-vpnclient-8.1.1-1019-p1-linux.modfied.deb ایجاد میشه
  • با دستورات زیر فایل جدید ایجاد شده رو نصب کنید:
mv kerio-control-vpnclient-8.1.1-1019-p1-linux.deb kerio-control-vpnclient-8.1.1-1019-p1-linux.deb.orig
mv kerio-control-vpnclient-8.1.1-1019-p1-linux.modfied.deb kerio-control-vpnclient-8.1.1-1019-p1-linux.deb

sudo dpkg -i kerio-control-vpnclient-8.1.1-1019-p1-linux.deb

sudo /etc/init.d/kerio-kvc restart

 

الان باید کریو بدون ایجاد هیچ مشکلی نصب شده باشه.

من این مراحل رو دنبال کردم و مشکلی برام بوجود نیومد، البته قبلش مجبور شدم چک کنم کدوم پکیج ها حذف شدن و همه ی اونها رو از اول نصب کردم.

 

فایل videbcontrol.sh

اگر به هر دلیلی نتونستید به Gistی که قبلاً لینکش رو دادم دسترسی داشته باشید، محتویات فایل اسکریپت رو اینجا قرار میدم:

#!/bin/bash

# usage: save as 'videbcontrol.sh'; chmod 755 videbcontrol.sh; ./videbcontrol.sh foo.deb
#
# from: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=636724

if [[ -z "$1" ]]; then
  echo "Syntax: $0 debfile"
  exit 1
fi

DEBFILE="$1"
TMPDIR=`mktemp -d /tmp/deb.XXXXXXXXXX` || exit 1
OUTPUT=`basename "$DEBFILE" .deb`.modfied.deb

if [[ -e "$OUTPUT" ]]; then
  echo "$OUTPUT exists."
  rm -r "$TMPDIR"
  exit 1
fi

dpkg-deb -x "$DEBFILE" "$TMPDIR"
dpkg-deb --control "$DEBFILE" "$TMPDIR"/DEBIAN

if [[ ! -e "$TMPDIR"/DEBIAN/control ]]; then
  echo DEBIAN/control not found.

  rm -r "$TMPDIR"
  exit 1
fi

CONTROL="$TMPDIR"/DEBIAN/control

MOD=`stat -c "%y" "$CONTROL"`
vi "$CONTROL"

if [[ "$MOD" == `stat -c "%y" "$CONTROL"` ]]; then
  echo Not modfied.
else
  echo Building new deb...
  dpkg -b "$TMPDIR" "$OUTPUT"
fi

rm -r "$TMPDIR"

منبع آموزش

 

ویرایش ۱:  روش نصب برای نسخه ی اوبونتو ۱۳.۱۰ و بالاتر

بخاطر تغییراتی که در نسخه ی ۱۳.۱۰ اوبونتو در رابطه با اجرای برنامه های ۳۲ بیتی ایجاد شده، دیگه پکیج ia32-libs در مخازن موجود نیست و در واقع سیستم عامل بطور هوشمندانه وابستگی های هر برنامه رو تشخیص میده و پکیج ۳۲ بیتی مربوطه رو در صورت نیاز دریافت می کنه.

برای نصب Kerio Client در Ubuntu 13.10 از دستور های زیر در ترمینال استفاده کنید:

sudo dpkg --add-architecture i386
sudo apt-get update
sudo dpkg -i kerio-control-vpnclient-###-linux.deb
sudo apt-get -f install

در خط سوم باید نام کامل فایلی که دانلود کردید رو بنویسید، بحای ### شماره نسخه ی بسته ای که دانلود کردید قرار می گیره:

 

تنظیم دوباره:

برای تنظیم دوباره کریو از کد زیر استفاده کنید:

    sudo dpkg-reconfigure kerio-control-vpnclient

 

منبع: مستندات سایت کریو

نظرات (۳۴)

آقا دمت گرم. اصلا نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم. مدتها بود دنبال راه حل این مشکل میگشتم اما هیچی پیدا نمیکردم. کارت خیلی درسته.
پاسخ:
خواهش می کنم، خوشحالم تونستم کمکی - هرچند کوچک - کنم :)
  • بهرام شهرکی
  • سلام
    من با مشگل زیر برخورد کردم:
    bahram@ubuntulinux:~$ sudo dpkg -i kerio-control-vpnclient-8.0.0-551-linux.deb
    [sudo] password for bahram: 
    (Reading database ... 208002 files and directories currently installed.)
    Preparing to replace kerio-control-vpnclient 8.0.0.551-1 (using kerio-control-vpnclient-8.0.0-551-linux.deb) ...
    Unpacking replacement kerio-control-vpnclient ...
    dpkg: dependency problems prevent configuration of kerio-control-vpnclient:
     kerio-control-vpnclient depends on libuuid1:i386 (>= 2.16).

    dpkg: error processing kerio-control-vpnclient (--install):
     dependency problems - leaving unconfigured
    Processing triggers for ureadahead ...
    ureadahead will be reprofiled on next reboot
    Errors were encountered while processing:
     kerio-control-vpnclient
      و ریبوت هم کردم نشد و سیستم هم اینو میگه :
    The package system is broken

    Check if you are using third party repositories. If so disable them, since they are a common source of problems.
    Furthermore run the following command in a Terminal: apt-get install -f
    و جزییات هم اینه : 
    The following packages have unmet dependencies:

    kerio-control-vpnclient: Depends: libgcc1 (>= 1:4.1.1) but 1:4.8.1-10ubuntu8 is installed

    من از ابونتو  ۱۳.۱۰ ۶۴ بیتی استفاده میکنم. آیا ان بسته ای رو که میگه نصبه باید حذفش کنم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید. تشکر
    پاسخ:
    بر طبق خطایی که میده ظاهراً یکی از پیشفرض ها برای نصب موجود نیست، تو انجام مراحل گفته شده که پیش نیاز ها برای نصب بسته رو به نسخه ی ۳۲ بیتی شون تغییر بدیم، اگر طبق آموزش مرحله به مرحله پیش رفته باشید نباید مشکلی بوجود بیاد
    سلام. این کار رو چند وقت پیش انجام داده بودم و می خواستم برای سیتو شرح بدم که فرصت نمیشد. خدا رو شکر شما زحمتش رو کشیدین :-)
    پاسخ:
    خوشحالم که مفید واقع شده :)
    ممنون.
    همین امروز کلی به کارم اومد.
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    سلام
    من تمام مراحل بالا رو رفتم
    هیچ خطایی هم نداشت
    حالا باید چیکار کنم ؟
    چطور باید ازش استفاده کنم ؟
    پاسخ:
    وقتی مراحل نصب تموم بشه، کریو از شما می خواد که اطلاعات اکانتی که تهیه کردید رو وارد کنید، آدرس سرور، نام کاربری و رمز عبور رو که وارد کنید کریو تنظیم میشه و اجرا میشه. همچنین با هربار اجرای سیستم کریو اجرا میشه
    واقعا عالی بود
    دمتون گرم من که در به در دنبال این آموزش بودم
    بازم مرسی
    پاسخ:
    :)
    سلام و ممنون از راهنما
    من ظاهراْ با موفقیت نصب کردم و همه چیز خوب بیش رفته. اما قضیه fingerprint check رو نمی دونم چیه؟ من تو نسخه ویندوزی یک سرور داشتم یک نام کاربری و یک کلمه عبور و متصل میشد اما اینجا باید یه سرور به عنوان finger print check وارد کنم که نمیدونم چی هست و همون سرور اصلی رو به جاش وارد کردم . ولی نمیتونه با موفقیت متصل بشه
    اگه ممکنه هست فیل xml کانفیک رو برام توضیح بدین

    با تشکر فراوان
    پاسخ:
    سلام

    بعد از اینکه نام سرور رو وارد می کنید، کریو کلاینت سرور رو چک می کنه و یه شناسه از اون دریافت می کنه و اون رو به شما نشون میده و بهتون میگه که آیا این شناسه مورد اعتماد هست یا خیر.

    اگر این شناسه رو خودش بهتون نشون نداد که تاییدش کنید باید با اونی که اکانت رو ازش گرفتید صحبت کنید و دلیلش رو جویا بشید.
    درصورتی که هم نشون داد گزینه ی Yes رو انتخاب کنید و باقی مراحل رو انجام بدید (وارد کردن یوزر و پسورد)
    سلام
    برای من تو مرحله سوم این ارورو میده :

     sudo dpkg -i kerio-control-vpnclient-8.2.2-1963-p2-linux.deb
    dpkg: error processing kerio-control-vpnclient-8.2.2-1963-p2-linux.deb (--install):
     cannot access archive: No such file or directory
    Errors were encountered while processing:
     kerio-control-vpnclient-8.2.2-1963-p2-linux.deb

    مشکل از کجاس ؟؟
    ‍بیش نیاز هارو هم نصب کردم
    پاسخ:
    تنها سرنخی که این پیغام خطا بهمون میده اینه کخ نمیتونه به فایل دسترسی داشته باشه چون وجود نداره.
    شما هم احتمالاً اطمینان دارید که فایله اونجا هست و وجود داره، تنها چیزی که میشه گفت اینه که چک کنید که دستور رو در چه دایرکتوری ای اجرا می کنید و اطمینان پیدا کنید که مسیر دقیق فایل رو وارد می کنید
    آهانُ بله متوجه مشکلم شدم :)
    متاسفانه من تازه کارم با اوبونتو و این دستوراتو مستقیما تو ترمینال وارد میکردم بدون دادن آدرس فایل
    خب الان این فایل تو downloads هستش
    چطور باید آدرسش رو بدم ؟؟
    سلام مجدد
    مشکل حل شد :)
    فقط چطور میشه غیرفعال / مجددا فعالش کرد ؟؟
    پاسخ:
    sudo /etc/init.d/kerio-kvc stop|start|restart
  • آرش فرزانه نژاد
  • میشه بگید چطور خود فایل debian کریو رو دانلود کنیم؟ لینک بدید ممنون میشم

    پاسخ:
    از اینحا دانلودش کنید: http://download.kerio.com/archive/
    Kerio Control رو انتخاب کنید.

    آهرین نسخه رو واستون آپلود کردم: http://bayanbox.ir/id/8720548400444565813
    سلام من کریو رو میخوام دوباره نصب کنم ولی ارور 28201 رو میده :( چیکار کنم؟!!!
    پاسخ:
    از چه نسخه ای از اوبونتو استفاده می کنید ؟ ۳۲ یا ۶۴ بیتی ؟
    و اینکه لطفاً متن کامل خطا رو بزارید
    سلام به یه مشکل عجیب بر خوردم
    کریو متصل میشه و لی روی مرورگر ها اثر نداره و نمی تونم سایتی رو باز کنم باید چیکار کنم ؟

    پاسخ:
    بستگس به اکانتی که ازش استفاده می کنید و موقعیت سرور، ممکنه کمی طول بکشه تا عملاً درخواست های شما از مسیر کریو بگذره.
    بعضی وقتا 10-15 دقیقه طول می کشه تا بعد از فعال شدن کریو، بشه سایت های موردنظر رو باز کرد. (تو اکانتی که من استفاده می کنم بیشتر زمانی این اتفاق می افته که سرویس درحال اتمام باشه)
    kerio control error 28201
    سلام
    من نسخه 32 بیتی کریو را دانلود کردم ولی موقع نصب ارور 28201 میده چه کار کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه تجربه ای در این زمینه ندارم
    سلام
    من کریو رو میخوام دوباره نصب کنم ولی ارور 28201 رو میده :( چیکار کنم؟
    این مشکلو تو هر سایتی چک کردم طرف یه بهونه ای برای پاسخ ندادن آورده؟؟!!!!!!!!
    نسخه 32 بیتی استفاده می کنم.
    کریو kerio-control-vpnclient-8.0.0-551-win32 استفاده می کنم
    متن کامل ارور هم رو میذارم که دیگه بهونه ای برای پاسخ به این سوال نباشه
    Error 28201.Failed to instal VPN device driver. Cmmand: UPDATE. Action: LookupDevice. Result: E_UNEXPECTED, device is already registered.
    پاسخ:
    سلام

    متاسفانه تجربه ای در این زمینه ندارم و تا حالا با این مشکل روبرو نشدم.

    با توجه به اینکه از ویندوز استفاده می کنید، شاید توضیحات این تاپیک کمکتون کنه: http://forums.kerio.com/t/26569/error-28201
    با سلام موقه نصب  ارور 28201رو میده راه حل میخوام لطفا
    پاسخ:
    پاسخ به کامنت های قبل رو مطالعه کنید
    با سلام
    میخواستم ببینم اطلاعات اکانت رو باید چطوری تهیه کنم منظورم همون یوزر و پسورد هست؟
    چون من براساس یه اموزش پیش رفتم و یوزر و پس و ادرس سروری که درهمون اموزش بود را وارد کردم اما وصل نشد. در قسمت فینگرپرینت هم خطا داد
    تشکر
    پاسخ:
    سلام

    اکانت رو باید از سایت هایی که این خدمات رو ارائه میدن تهیه کنید، منطقاً خیلیهاشون هم فیلتر هستن
    سلام
    در هنگام نصب برنامه ایراد ذیل دیده شده و امکان نصب و بهره برداری برای اینجانب  نیست لطفا دقیق راهنمایی کنید.
    error 28201.failed to install vpn device driver. command: update ,action: lookup device.
    result : e _unexpected,device hs already registered.

    سلام.کر یو وی پی ان نسبت به یک سری از ویروسها بخصوص انهایی که بر روی ریجستری ویندوز اثر میگذارند بسیار حساس می باشد.مشکل خطای 28201 وخطاهای نزدیک به این فقط با تعویض ویندوز و ویروس کشی قبل از باز کردن درایوها ویا کلیک مستقیم بر روی درایوها ممکن هست که خودم انجام دادم وموفق شدم حلش کنم ..با تعویض ویندزو تنها مشکل حل نمیشه حتما باید ویروس کشی دستی بدون باز کردن درایوها با کلیک مستقیم انجا م بشه . از سمت راست ویندوز جایی که داریوها نشون میده میتونید درایوها را با کلیک باز کنید در xp هم از نوار ابزار بالا از قسمتfolder درایوها رو باز کنید وقبلش باید تیک show hidden  رو از قسمتfolder option و تیکهای بعدیش رو برداشته باشید تا ویروسها رو ببینید حتما recycl رو هم shift delet  کنید. دقت کنید که اصلا کلیک مستقیم نکنید روی هیچ فایلی وفولدری. بعد از پایان کار انتی ویروس هم به همین صورت نصب کنید وتمام...مشکلی بود09335004518تماس بگیرید
    پاسخ:
    ممنون از توضیحاتتون، امیدوارم مشکل دوستان به روشی که می فرمایید حل بشه
    اقا واقعا دستتون درد نکنه فقط میشه بگین چطور میتونم دوباره مراحل تنظیم رو برای تغییر دادن ادرس سرور یا یوزر پس تکرار کنم ؟!
    پاسخ:
        sudo dpkg-reconfigure kerio-control-vpnclient

    ممنون که اشاره کردی، به توضیحات پست اضافه ش می کنم
    خواهش میکنم. فقط یه سوال دیگه. راهی وجود داره که بشه حالت شروع خودکار کریو با سیستم رو غیرفعال کرد؟
    پاسخ:
    http://askubuntu.com/questions/359961/manually-start-kerio-vpn
    رفیق من رو 14.04 خواستم نصب کنم اما نشد

    این دستور رو که می دی :
    sudo dpkg -i kerio-control-vpnclient-7.1.0-1573-linux.deb

    این ارور رو میده :
    Selecting previously unselected package kerio-control-vpnclient.
    (Reading database ... 271724 files and directories currently installed.)
    Preparing to unpack kerio-control-vpnclient-7.1.0-1573-linux.deb ...
    Unpacking kerio-control-vpnclient (7.1.0-1573-1) ...
    dpkg: dependency problems prevent configuration of kerio-control-vpnclient:
     kerio-control-vpnclient depends on openssl.

    dpkg: error processing package kerio-control-vpnclient (--install):
     dependency problems - leaving unconfigured
    Processing triggers for ureadahead (0.100.0-16) ...
    ureadahead will be reprofiled on next reboot
    Errors were encountered while processing:
     kerio-control-vpnclient

    یه سری چیزها هم بهم ریخت مثلاْ شورتکات Super-w رو که استفاده میکنی همه چی بهم میریزه

    پاسخ:
    برای نصب روی 14.04 باید از آموزش انتهای پست استفاده کنید که چهار مرحله هست.

    من خودم از 14.04 استفاده می کنم و بدون مشکل نصب شد و دارم ازش استفاده می کنم، حواستون باشه که اون چها دستور رو به ترتیب اجرا کنید.
    سلام
    وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
    ایول ایول ایول داداش گره از مشکلات من یکی باز کردی ایشالا خدا گره از مشکلاتت باز کنه
    با این سطح تحریمای مسخره واقعا نیازه
    بازم ممنون
    پاسخ:
    ممنونم، خیلی لطف دارین :)

    خیلی خوشحالم که این پست تونسته کمکی بهتون بکنه

    پیروز باشید :)
    Hi Man,
    Thank you for your brilliant post.
    It is just like a Miracle for me.
    Many Many Thanks.
    پاسخ:
    You're welcome, I'm glad you liked it :)
    لینوکس ۱۴٫۰۴ استفاده میکنم نسخه ۶۴ بیتی 
    روش کانکشنی و یا گرافیگی وجود نداره ؟
    پاسخ:
    من ندیدم جایی و راستش با این روش راحت تر هستم
    سلام
    من تمامی مراحل رو بدون مشکل انجام دادم
    کریو هم در حال حاضر اجرا شده
    اما در مرورگر وقتی سایت مورد نظر رو میزنم همچنان ف.ی.ل.ت.ر است!!
    حدودا نزدیک یک ربع هم است که برنامه اجرا شده و اینکه اکانت هم تازه خریداری کرده ام
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    پاسخ:
    متاسفانه من هم این چندروزه این مشکل رو دارم، سرعت کریو خیلی پایین اومده.
    مشکل از نرم افزار نیست، ظاهراً پورت های مربوط به کریو رو بستن یا همچین چیزی
    الان دستورات رو از اول که قرار دادی شروع کنم به اجرا کردن مرحله به مرحله دیگه درسته؟
    حله؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    اگه از نسخه های قبلتر از 13.10 استفاده می کنی کدهای اول پست رو به ترتیبی که نوشتم دنبال کنید

    اگر از 13.10 به بالا رو استفاده می کنید به توضیحات انتهای پست مراجعه کنید.
    مجددا سلام میشه لینگ کریو رو بهم بدی ممنون میشم!!
    من تا قسمتی که باید به فایل دستور اجرایی بدیم رفتم اما بعدش و نتونستم
    دستور رو میزنم این خطا رو میده

    root@Amin:~# ./videbcontrol.sh kerio-control-vpnclient-8.1.1-1019-p1-linux.deb
    dpkg-deb: error: failed to read archive `kerio-control-vpnclient-8.1.1-1019-p1-linux.deb': No such file or directory
    dpkg-deb: error: failed to read archive `kerio-control-vpnclient-8.1.1-1019-p1-linux.deb': No such file or directory
    DEBIAN/control not found.
    root@Amin:~#

    راهنمایی لطفااااااااااااااااااااا واضخ ترررررررر تشکر
    پاسخ:
    این مرحله ای که انجام دادید برای نسخه های قبلتر از اوبونتو 13.10 هست، اگر از نسخه های بالاتر استفاده می کنید توضیحات انتهای پست رو بخونید.
     به هرحال خطایی که میده مبنی بر این هست که فایل رو نمیتونه پیدا کنه، باید دستورات رو تو همون دایرکتوری که فایل وجود داره اجرا کنید و اسم فایل هم درست باشه، اگر اینطور هست میتونه بخاطر این باشه که مجوز دسترسی به فایل رو ندارید (مثلاً فایل تو پوشه ای باشه که مجوز دسترسی بهش رو ندارید)
    سلام
    درویندوز از کانکشن کریو بدون مشکل استفاده میکنم و اکنون که این مراحل را بر روی کالی نصب کردم و مشکلی نیز نبود ، بازهم این کانکشن کار نمیکند و آی پی ولید مرا نشان میدهد.
    لطفا در رفع این مساله یاری بفرمایید
    با سلام
    عذر میخوام اگر امکانش هست لیست اسامی اون 40 پکیج رو که حذف میکنه و نحوه برگردوندنشون رو بگید خیلی ممنون میشم.و خیلی ممنون بابت این آموزش عالیتون.
    پاسخ:
    سلام

    الان متاسفانه لیست پکیج ها رو ندارم، اما اگر به صفحه ی دانلود Kerio Connect مراجعه کنید، نسخه ی ۶۴ بیتی هم موجود هست.
    سلام
    آقا من این دستور
    sudo apt-get -f install
    رو زدمُ الان داره همه چی رو remove میکنه

    چکار کنم؟

    ...
    Removing flasm (1.62-7) ...
    Removing florence (0.6.3-1) ...
    Removing foremost (1.5.7-6) ...
    Removing fping (3.13-1) ...
    Removing fragrouter (1.7-3) ...
    Removing ftester (1.0-1) ...
    Removing ftp (0.17-33) ...
    Removing galleta (1.0+20040505-7) ...
    Removing gcc-4.9-base:amd64 (4.9.3-10) ...
    Removing gdb (7.10-1+b1) ...
    Removing gdbserver (7.10-1+b1) ...
    Removing gdisk (1.0.1-1) ...
    Removing gedit (3.18.2-1) ...
    update-alternatives: using /usr/bin/leafpad to provide /usr/bin/gnome-text-editor (gnome-text-editor) in auto mode
    Removing king-phisher (1.1.0-0kali1) ...
    Removing gir1.2-vte-2.91:amd64 (0.42.1-2) ...
    Removing gnome-orca (3.18.2-1) ...
    Removing gir1.2-wnck-3.0:amd64 (3.14.0-2) ...
    Removing giskismet (0.02~svn30-1kali2) ...
    Removing gnuplot (4.6.6-3) ...
    Removing gnuplot5-qt (5.0.2+dfsg1-1) ...
    Removing unar (1.9.1-1) ...
    Removing gnustep-base-runtime (1.24.7-1+b1) ...
    Removing gparted (0.19.0-3+b2) ...
    Removing w3af (1.6.54-0kali2) ...
    Removing python-xdot (0.5-1kali0) ...
    Removing graphviz (2.38.0-12+b1) ...
    Removing grub-pc (2.02~beta2-33) ...
    Removing grub-pc-bin (2.02~beta2-33) ...
    Removing grub2-common (2.02~beta2-33) ...
    Removing gstreamer1.0-plugins-ugly:amd64 (1.6.2-1) ...
    Removing gtk2-engines-pixbuf:amd64 (2.24.29-1) ...
    Removing guymager (0.7.4-2) ...
    Removing hackrf (2015.07.2-6) ...
    Removing hamster-sidejack (2.0-1kali3) ...
    Removing hashcat (2.00-0kali3) ...
    Removing hashcat-utils (1.2-0kali1) ...
    Removing hashdeep (4.4-2) ...
    Removing hexinject (1.5-1kali3) ...
    Removing hotpatch (0.2-1kali1) ...
    Removing hping3 (3.a2.ds2-7) ...
    Removing httrack (3.48.21-1+b1) ...
    Removing hydra-gtk (8.1-1+b1) ...
    Removing i2c-tools (3.1.1-1) ...
    Removing iaxflood (0.1-1kali1) ...
    Removing ike-scan (1.9-4+b2) ...
    Removing intersect (2.5-1kali1) ...
    Removing intrace (1.5-1kali3) ...
    Removing inviteflood (2.0-1kali0) ...
    Removing iodine (0.7.0-3) ...
    Removing irqbalance (1.1.0-2) ...
    Removing johnny (2.2-0kali1) ...
    Removing kali-desktop-common (2016.1.0) ...
    Removing kali-menu (2016.1.3) ...
    Removing libalgorithm-diff-xs-perl (0.04-4+b1) ...
    Removing php5 (5.6.17+dfsg-1) ...
    Removing libapache2-mod-php5 (5.6.17+dfsg-1) ...
    php5_invoke prerm: Disable module opcache for apache2 SAPI
    php5_invoke prerm: Disable module pdo_mysql for apache2 SAPI
    php5_invoke prerm: Disable module json for apache2 SAPI
    php5_invoke prerm: Disable module pdo for apache2 SAPI
    php5_invoke prerm: Disable module readline for apache2 SAPI
    php5_invoke prerm: Disable module mysqli for apache2 SAPI
    php5_invoke prerm: Disable module mysql for apache2 SAPI
    Module php5 disabled.
    apache2_invoke prerm: Disable module php5
    Removing libavdevice-ffmpeg56:amd64 (7:2.8.4-1+b1) ...
    Removing libavfilter-ffmpeg5:amd64 (7:2.8.4-1+b1) ...
    Removing libdevel-partialdump-perl (0.18-1) ...
    Removing libnamespace-clean-perl (0.26-1) ...
    Removing libb-hooks-endofscope-perl (0.15-1) ...
    Removing libbabeltrace-ctf1:amd64 (1.3.1-1) ...
    Removing libbabeltrace1:amd64 (1.3.1-1) ...
    Removing libbdplus0:amd64 (0.1.2-1) ...
    Removing sslsniff (0.8-4.2+b2) ...
    Removing libboost-filesystem1.58.0:amd64 (1.58.0+dfsg-4.1) ...
    Removing libboost-iostreams1.58.0:amd64 (1.58.0+dfsg-4.1) ...
    Removing python-pyexiv2 (0.3.2-8+b1) ...
    Removing libboost-python1.58.0 (1.58.0+dfsg-4.1) ...
    Removing libboost-thread1.58.0:amd64 (1.58.0+dfsg-4.1) ...
    Removing python3-brlapi (5.2~20141018-5+b2) ...
    Removing xbrlapi (5.2~20141018-5+b2) ...
    Removing libbrlapi0.6:amd64 (5.2~20141018-5+b2) ...
    Removing libc6-dbg:amd64 (2.21-6) ...
    Removing python-rfidiot (1.0+20151210-0kali1) ...
    Removing pcsc-tools (1.4.25-1) ...
    Removing libgtk2-perl (2:1.2497-2) ...
    Removing libpango-perl (1.226-3+b1) ...
    Removing libcairo-perl (1.106-1+b1) ...
    Removing python-capstone (3.0.4-0.2) ...
    Removing libradare2-dev (0.9.9-0kali1) ...
    Removing pcscd (1.8.15-1) ...
    Warning: Stopping pcscd.service, but it can still be activated by:
    pcscd.socket
    Removing libccid (1.4.22-1) ...
    Removing libclang1-3.6:amd64 (1:3.6.2-3) ...
    Removing uniscan (6.2-1kali0) ...
    Removing libmoose-perl (2.1604-1+b1) ...
    Removing libclass-load-xs-perl (0.09-1+b1) ...
    Removing netsniff-ng (0.6.0-1+b1) ...
    Removing libcli1.9:amd64 (1.9.7-2) ...
    Removing sslh (1.17-2) ...
    Removing libconfig9:amd64 (1.5-0.2) ...
    Removing mysql-server (5.6.27-2) ...
    Removing mysql-server-5.6 (5.6.27-2) ...
    update-alternatives: using /etc/mysql/my.cnf.fallback to provide /etc/mysql/my.cnf (my.cnf) in auto mode
    Removing mysql-client-5.6 (5.6.27-2) ...
    Removing libdbd-mysql-perl (4.033-1+b1) ...
    Removing sqlsus (0.7.2-1kali0) ...
    Removing libdbd-sqlite3-perl (1.46-1+b1) ...
    Removing libdevel-lexalias-perl (0.05-1+b3) ...
    Removing libdevel-caller-perl (2.06-1+b3) ...
    Removing volatility (2.5-1) ...
    Removing python-distorm3 (3.3.0-3) ...
    Removing libdistorm3-3 (3.3.0-3) ...
    Removing peepdf (0.3-0kali1) ...
    Removing python-pylibemu (0.3.3-0kali1) ...
    Removing libemu2 (0.2.0+git20120122-1.2) ...
    Removing sslsplit (0.4.11+dfsg-2) ...
    Removing rcracki-mt (0.7.0-1kali1) ...
    Removing libevent-pthreads-2.0-5:amd64 (2.0.21-stable-2+b1) ...
    Removing libevent-openssl-2.0-5:amd64 (2.0.21-stable-2+b1) ...
    Removing libevent-core-2.0-5:amd64 (2.0.21-stable-2+b1) ...
    Removing libexiv2-14:amd64 (0.25-2.1) ...
    Removing libfile-fcntllock-perl (0.22-3+b1) ...
    Removing libflorence-1.0-1:amd64 (0.6.3-1) ...
    Removing libfreefare-bin (0.4.0-2+b1) ...
    Removing libfreefare0:amd64 (0.4.0-2+b1) ...
    Removing python-qt4-phonon (4.11.4+dfsg-1+b2) ...
    Removing phonon:amd64 (4:4.8.3-2) ...
    Removing phonon-backend-vlc:amd64 (0.8.2-1) ...
    Removing vlc (2.2.1-5+b1) ...
    Removing libfreerdp-gdi1.1:amd64 (1.1.0~git20140921.1.440916e+dfsg1-5+b1) ...
    Removing libfreerdp-cache1.1:amd64 (1.1.0~git20140921.1.440916e+dfsg1-5+b1) ...
    Removing libfreerdp-client1.1:amd64 (1.1.0~git20140921.1.440916e+dfsg1-5+b1) ...
    Removing python-mpltoolkits.basemap (1.0.7+dfsg-3+b2) ...
    Removing libgeos-c1v5 (3.5.0-1+b1) ...
    Removing libgeos-3.5.0 (3.5.0-1+b1) ...
    Removing tracker-miner-fs (1.6.1-1+b1) ...
    Removing tracker-extract (1.6.1-1+b1) ...
    Removing libgif7:amd64 (5.1.2-0.1) ...
    Removing libgles1-mesa:amd64 (11.0.8-1) ...
    Removing libgles2-mesa:amd64 (11.0.8-1) ...
    Removing libglib-perl (3:1.320-2) ...
    Removing libgnomevfs2-extra:amd64 (1:2.24.4-6.1) ...
    Removing libgnustep-base1.24 (1.24.7-1+b1) ...
    Removing libgtkmm-2.4-1v5:amd64 (1:2.24.4-2+b1) ...
    Removing libguytools2 (2.0.4-1) ...
    Removing libgvc6 (2.38.0-12+b1) ...
    Removing libgvpr2 (2.38.0-12+b1) ...
    Removing libhackrf0:amd64 (2015.07.2-6) ...
    Removing samba (2:4.1.17+dfsg-4) ...
    Removing libkdc2-heimdal:amd64 (1.6~rc2+dfsg-10+b1) ...
    Removing libhdb9-heimdal:amd64 (1.6~rc2+dfsg-10+b1) ...
    Removing libhivex-bin (1.3.13-1+b1) ...
    Removing libhivex0:amd64 (1.3.13-1+b1) ...
    Removing libhttrack2 (3.48.21-1+b1) ...
    Removing python-yara (3.4.0+dfsg-2+b2) ...
    Removing libyara3:amd64 (3.4.0+dfsg-2+b2) ...
    Removing libjansson4:amd64 (2.7-3) ...
    Removing python-webkit (1.1.8-3.1) ...
    Removing libwebkitgtk-1.0-0:amd64 (2.4.9-3) ...
    Removing libjavascriptcoregtk-1.0-0:amd64 (2.4.9-3) ...
    Removing libjpeg-progs (1:9a-2) ...
    Removing libjpeg9:amd64 (1:9a-2) ...
    Removing miredo (1.2.6-3) ...
    Removing libjudydebian1 (1.0.5-5) ...
    Removing liblist-moreutils-perl (0.413-1+b1) ...
    Removing liblog4cpp5v5 (1.0-4.1) ...
    Removing python3-louis (2.6.4-2) ...
    dpkg: warning: while removing python3-louis, directory '/usr/lib/python3/dist-packages/louis' not empty so not removed
    Removing liblouis9:amd64 (2.6.4-2) ...
    Removing libluajit-5.1-2:amd64 (2.0.4+dfsg-1) ...
    Removing liblvm2app2.2:amd64 (2.02.138-1) ...
    Removing squashfs-tools (1:4.3-3) ...
    Removing liblz4-1:amd64 (0.0~r131-1) ...
    Removing libmagickcore-6.q16-2-extra:amd64 (8:6.8.9.9-6+b1) ...
    Removing libmath-random-isaac-xs-perl (1.004-2+b1) ...
    Removing python-geoip2 (2.2.0-0kali1) ...
    Removing python-maxminddb (1.2.0-1.2) ...
    Removing libmaxminddb0:amd64 (1.0.4-2) ...
    Removing mdbtools (0.7.1-4) ...
    Removing libmdbsql2:amd64 (0.7.1-4) ...
    Removing libmdb2:amd64 (0.7.1-4) ...
    Removing libmozjs185-1.0 (1.8.5-1.0.0+dfsg-4.5) ...
    Removing sqlninja (0.2.6-r1-1kali0) ...
    Removing libnet-pcap-perl (0.17-1+b3) ...
    Removing libnetfilter-conntrack3:amd64 (1.0.5-1) ...
    Removing libnfc-bin (1.7.1-4) ...
    Removing php5-readline (5.6.17+dfsg-1) ...
    php5_invoke prerm: Disable module readline for cli SAPI
    Removing php5-cli (5.6.17+dfsg-1) ...
    php5_invoke prerm: Disable module opcache for cli SAPI
    php5_invoke prerm: Disable module pdo_mysql for cli SAPI
    php5_invoke prerm: Disable module json for cli SAPI
    php5_invoke prerm: Disable module pdo for cli SAPI
    php5_invoke prerm: Disable module mysqli for cli SAPI
    php5_invoke prerm: Disable module mysql for cli SAPI
    Removing libonig2:amd64 (5.9.6-1) ...
    Removing ntp (1:4.2.8p4+dfsg-3+b1) ...
    Removing libopts25:amd64 (1:5.18.7-3) ...
    Removing libosinfo-1.0-0 (0.2.12-2) ...
    Removing libpadwalker-perl (2.2-1+b1) ...
    Removing libparted-fs-resize0:amd64 (3.2-12) ...
    Removing libpathplan4 (2.38.0-12+b1) ...
    Removing libpcsc-perl (1.4.14-1+b1) ...
    Removing libpff1 (20120802-5) ...
    Removing libzmq3:amd64 (4.0.5+dfsg-3) ...
    Removing libpgm-5.1-0 (5.1.118-1~dfsg-2) ...
    Removing sqlitebrowser (3.7.0-1) ...
    Removing libqcustomplot1.3:amd64 (1.3.2+dfsg1-1) ...
    Removing libqdbm14 (1.8.78-6+b2) ...
    Removing libqt5multimedia5-plugins:amd64 (5.5.1-3) ...
    Removing libqgsttools-p1:amd64 (5.5.1-3) ...
    Removing libqt5multimediawidgets5:amd64 (5.5.1-3) ...
    Removing libqt5opengl5:amd64 (5.5.1+dfsg-12) ...
    Removing libqt5scintilla2-12v5 (2.9.1+dfsg-4) ...
    Removing libqt5test5:amd64 (5.5.1+dfsg-12) ...
    Removing libqt5x11extras5:amd64 (5.5.1-3) ...
    Removing libreadline5:amd64 (5.2+dfsg-3+b1) ...
    Removing libsidplay1v5 (1.36.59-8) ...
    Removing libsodium13:amd64 (1.0.3-1) ...
    Removing libsub-name-perl (0.14-1+b1) ...
    Removing netwag (5.39.0-1.2) ...
    Removing tk8.5 (8.5.18-2) ...
    Removing libtk8.5:amd64 (8.5.18-2) ...
    Removing libtcl8.5:amd64 (8.5.18-2) ...
    Removing libterm-readline-gnu-perl (1.28-2+b1) ...
    Removing liburcu4:amd64 (0.9.1-3) ...
    Removing libva-drm1:amd64 (1.6.2-1) ...
    Removing vdpau-driver-all:amd64 (1.1.1-3) ...
    Removing libvdpau-va-gl1:amd64 (0.3.4-3) ...
    Removing libva-x11-1:amd64 (1.6.2-1) ...
    Removing libvariable-magic-perl (0.59-1+b1) ...
    Removing libvncclient1:amd64 (0.9.10+dfsg-3) ...
    Removing libwacom-bin (0.17-1) ...
    Removing libwmf0.2-7:amd64 (0.2.8.4-10.4) ...
    Removing powerfuzzer (1.0-1kali0) ...
    Removing python-wxtools (3.0.2.0+dfsg-1) ...
    Removing python-wxgtk3.0 (3.0.2.0+dfsg-1+b1) ...
    Removing libwxgtk3.0-0v5:amd64 (3.0.2+dfsg-1.2) ...
    Removing libxdot4 (2.38.0-12+b1) ...
    Removing libxml-libxml-perl (2.0123+dfsg-1+b1) ...
    update-perl-sax-parsers: Unregistering Perl SAX parser XML::LibXML::SAX::Parser with priority 50...
    update-perl-sax-parsers: Unregistering Perl SAX parser XML::LibXML::SAX with priority 50...
    update-perl-sax-parsers: Updating overall Perl SAX parser modules info file...
    Replacing config file /etc/perl/XML/SAX/ParserDetails.ini with new version
    Removing xserver-xorg-video-all (1:7.7+12) ...
    Removing xserver-xorg-video-intel (2:2.99.917-2) ...
    Removing libxvmc1:amd64 (2:1.0.9-1) ...
    Removing llvm-3.6-dev (1:3.6.2-3) ...
    Removing llvm-3.6 (1:3.6.2-3) ...
    Removing llvm-3.6-runtime (1:3.6.2-3) ...
    Removing lrzsz (0.12.21-8) ...
    Removing maltego-teeth (1.0-1kali0) ...
    Removing maskprocessor (0.71-0kali0) ...
    Removing masscan (1:1.0.3+git20140505-0kali1) ...
    Removing mc (3:4.8.15-2) ...
    Removing mdk3 (6.0-1kali6) ...
    Removing medusa (2.2-0kali1) ...
    Removing memdump (1.01-7) ...
    Removing mercurial (3.5.2-2) ...
    Removing mfcuk (0.3.8-0kali5) ...
    Removing mfoc (0.10.7+git20150512-0kali1+b1) ...
    Removing mfterm (1.0.4-0kali1+b1) ...
    Removing minicom (2.7-1+b1) ...
    Removing missidentify (1.0-7) ...
    Removing mpg123 (1.22.4-1) ...
    Removing mtd-utils (1:1.5.2-1) ...
    Removing mysql-client-core-5.6 (5.6.27-2) ...
    Removing mysql-server-core-5.6 (5.6.27-2) ...
    Removing nano (2.4.3-1) ...
    Removing ncompress (4.2.4.4-15) ...
    Removing ncurses-hexedit (0.9.7-14.1+b1) ...
    Removing netdiscover (0.3beta7~pre-2) ...
    Removing netmask (2.4.3-1) ...
    Removing network-manager-openvpn-gnome (0.9.10.0-1) ...
    Removing nipper-ng (0.11.10-1kali0) ...
    Removing testdisk (6.14-3+b5) ...
    Removing ntfs-3g (1:2015.3.14AR.1-1) ...
    Removing onesixtyone (0.3.2-1) ...
    Removing openbsd-inetd (0.20140418-2) ...
    Removing opensc (0.15.0-1+b1) ...
    Removing opensc-pkcs11:amd64 (0.15.0-1+b1) ...
    Removing ophcrack (3.6.0-2+b1) ...
    Removing ophcrack-cli (3.6.0-2+b1) ...
    Removing os-prober (1.70) ...
    dpkg: warning: while removing os-prober, directory '/var/lib/os-prober' not empty so not removed
    Removing p0f (3.07b-1kali1) ...
    Removing p7zip (9.20.1~dfsg.1-4.2) ...
    Removing packagekit-tools (1.0.11-1) ...
    Removing pasco (20040505-1) ...
    ....
    Way cool! Some very valid points! I appreciate you
    penning this post plus the rest of the site is also really good.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی