روزنوشت

می نویسم؛ تا به یاد آورم روزی، بودم

روزنوشت

می نویسم؛ تا به یاد آورم روزی، بودم

روزنوشت

من آرزویی ندارم، من از چیزی نمی‌ترسم، من آزادم...

«کازانتزاکیس»

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

Droid@Screen، ابزاری برای نمایش صفحه ی گوشی در دسکتاپ

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲ ق.ظ

شاید براتون پیش اومده باشه که نیاز باشه در یک کنفرانس یا ارائه ی مطلب، صفحه ی گوشی اندرویدی تون رو در صفحه ی دسکتاپ (و بواسطه ی اون، پروژکتور) نمایش بدید.

 

Droid@Screen ابزاری هست برای انجام این کار.

 

 

این برنامه با جاوا نوشته شده و بنابراین روی تمام پلتفرم های پشتیبانی شده توسط جاوا از جمله لینوکس، مک و ویندوز قابل اجراست.

 

برای استفاده از این برنامه به چند چیز احتیاج دارید:

  • Java 6 یا بالاتر
  • Android SDK نصب باشد، درواقع فقط قسمت platform-tools مهم هست که نصب باشه، برای برقراری ارتباط با دستگاه *
  • USB Driver مربوط به گوشی نصب باشه

با رعایت این پیش شرط ها فقط کافیه دستگاه رو با کابل USB وصل کنید و برنامه رو اجرا کنید، برنامه فوراً دستگاه رو شناسایی میکنه و در یک پنجره ی جداگانه صفحه ی دستگاه رو نمایش میده.

 

برنامه رو میتونید از وبسایت اون به آدرس http://droid-at-screen.org/download.html دانلود کنید


 

* مطمین نیستم اما احتمالاً این برنامه فقط به فایل adb نیاز داره، چون این فایل (که در بسته ی platform-tools، برای هر پلتفرم مختلف وجود داره) وظیفه ی برقراری ارتباط با دستگاه رو بعده داره و اگر Environment Variable مناسب برای Android رو در سیستم ایجاد نکرده باشید، برنامه مسیر فولدر platform-tools رو و فایل adb رو درخواست میکنه

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۱/۰۱
  • ۳۳۴۵ نمایش
  • Nevercom

Android

Droid@Screen

اندروید

نظرات (۲)

سلام 
راهی هست بدون کابل هم اینکار انجام بشه ؟مثلا بلوتوث یا وای فای؟
من می خوام پروژه اندرویدیم رو دفاع کنم اما نمی دونم چطور؟
پاسخ:
سلام

این برنامه از طریق adb با گوشی ارتباط برقرار می کنه، تنها کاری که باید بکنید این هست که بصورت Remote گوشی و adb رو بهم متصل کنید.
اگر دستگاهتون روت شده هست، برنامه هایی مثل WiFi ADB هستند که اینکار رو می کنن، وقتی وصل شد، برنامه ی Droid@Screen دستگاه شما رو شناسایی می کنه.
اگر روت نشده هم راهی وجود داره که از حوصله ی این کامنت خارج هست.

راستش این برنامه Performance خوبی نداره، ولی من چون نیازی نداشتم دنبال راه های بهتر - که اطمینان دارم وجود داره - نرفتم.
اگر به نتیجه ای رسیدید ممنون میشم نتیجه رو با من هم شریک بشید تا در وبلاگ منتشرش کنم.

پیروز باشید.

http://droid-at-screen.org/download.html

لینک مشکل داشت این لینک درستشه

پاسخ:
ممنون از اطلاع‌رسانی تون، لینک رو اصلاح کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی